:(

Usch den 25e åker jag iväg med några kompisar till Gotland och direkt efter det bär det av till olika ställen med familjen, kommer ju ha ångest varenda dag. För ingen dag kommer att bli perfekt, det vet jag så väl. Kommer inte att kunna träna eller äta vad jag vill. Men det värsta kommer att vara Gotland. Jag menar, vad tror ni man gör på Gotland? jo festar, dricker alkohol, badar.. Vad ska man säga.




Önskar att jag hade den här kroppen, då hade jag kunnat levt fullt ut i sommar, men icke...


Kommentarer
Postat av: Thea



Jag älskar verkligen dentredje bilden. Men det är nog mest för att killen är så snygg^^ Sen är 12 och 13 två favoriter också när jag tänker på tjejernas kropp och bildens färg ochdet^^



kramar!

2009-06-17 @ 22:04:24
URL: http://fallaned.blogg.se/

Skriv något snällt :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0