Smala kompisar!

En sak gör mig otroligt irriterad är att när jag pratar med mina smalare vänner om hur mycket jag vill väga ( säger dock inte hela sanningen utan plusar på cirka 4-5 kg ) så börjar dom alltid babbla om att de är för lite...

Tex min kompis, vi kan kalla henne E. Jag sa till henne att jag ville väga 49 kg för de var vad jag vägde i ettan på gymnasiet, då började hon babbla om att hon väger 51 kg och att de är lite och att hon tycker att det är jätte jobbigt och bla bla bla. Kan ju tilläggas att hon är typ 5 cm längre än mig. Men hon tyckte ändå att jag borde väga runt 55 kg. Men saken är den då att jag vet ju själv att hon inte alls lider av att vara "för smal".
Idioter..

Man ska alltså inte lyssna på sina IRL vänner, eller vad säger ni?
Thinspo, bara för att stanna på banan.. Thinner is the winner!!

Kommentarer

Skriv något snällt :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0